2013-02-07 15:18:25

Obilježen Međunarodni dan zaštite močvare i močvarnih staništa

Učenici Globe programa, učenice grupe Engleska radionica i učenici 4.a i 6.a obilježili su Međunarodni dan zaštite močvare i močvarnih staništa. Održane su radionice integrirane nastave kojima je naglašena važnost očuvanja spomenutih ekosustava.

Močvare su veoma važne zbog svojih ekoloških svojstava, funkcija i gospodarskih vrijednosti. Najugroženiji  su ekosustavi zbog isušivanja, onečišćenja i prekomjernog iskorištavanja njihovih resursa.

Ove godine u našoj školi održane su radionice integrirane nastave kojima je naglašena važnost očuvanja spomenutih ekosustava. Učenici Globe programa, učenice grupe Engleska radionica i učenici 4.a i 6.a razreda obilježili su Međunarodni dan zaštite močvare i močvarnih staništa.

U uvodnom dijelu „mali globovci“ (Nina Laptoš, Jaka Fileš i Luka Čapalija) prezentirali su osnovna geografsko-hidrološka obilježja močvara te istaknuli zanimljivosti najvećih močvara i močvarnih staništa u svijetu. Voditeljica Globe programa Biljana Forgač objasnila je učenicima važnost potpisivanja Ramsarske konvencije i zaštićena ramsarska područja u Hrvatskoj.

U glavnom dijelu integrirane nastave učenici su praktično ostvarivali odgojno-obrazovne zadatke izrađujući plakate i usvajali podatke o spomenutim područjima u Hrvatskoj.

Učenici 4.a razreda s razrednicom Marjanom Modrić radom u skupinama prikazali su geografsko-ekološka obilježja ramsarskih područja u Hrvatskoj. Uspješno su prezentirali svoj rad ostalim učenicima. U nastavku razrade ovog problema oni će na satovima likovne kulture izrađivati radove vezane uz ovu temu.

Drugi dio integracije održan je na engleskom jeziku. Učiteljica engleskog jezika Branka Lamza motivirala je učenike na aktivnosti oblicima usmenog izlaganja, razgovora, rješavanjem zadataka uparivanja, asocijacija i prigodnih eko igrica. Učenice grupe Engleska radionica su vrlo zanimljivo prezentirale svoja zapažanja o važnosti močvara u suvremenom svijetu.

U završnom dijelu nastave učenici 6.a razreda sistematizirali su svoja mala istraživanja o ramsarskim područjima u Hrvatskoj (Kopački rit, Lonjsko i Mokro polje, Crna mlaka i donji tok rijeke Neretve).

Integraciji nastave prisustvovala je pedagoginja Sonja Klarić, te poticala učenike na aktivno uključivanje u produktivne rasprave o ekološkim problemima močvara i močvarnim staništima.

Tijek nastave fotografirala je učenica Jelena Sedlar.

 

Biljana Forgač, prof.

 

 

II. osnovna škola Čakovec