2024-03-25 16:12:00

Coding for Climate - Ocean League

4. b razred, Scratch:

Robot koji čisti ocean od plastike

Coding for Climate, naše rješenje:

https://www.climateactionproject.org/coding4climate/solution/6616dc42098b003696a5c41e

 

 

U uvodnom dijelu razgovaralo se o zagađenju oceana plastikom. Učenici su se prisjetili mrežnih stranica s kojih je moguće preuzimati slike za koje su autori dali pravo za daljnje korištenje te su koristili Pixabay kako bi pronašli slike plastične boce, plastične vrećice i koša koje su zatim koristili kao likove u Scratch projektu. Učenici su izradili programsko rješenje u Scratchu, projekte s likom robota koji čisti oceane od plastike. Robot se kreće pritiskom na tipke sa strelicama (gore, dolje, lijevo i desno). Kada robot dotakne plastičnu bocu ili plastičnu vrećicu, plastika se pomakne u koš za smeće i reproducira se zvuk.

 

Scratch projekti:

1) Filip
https://scratch.mit.edu/projects/990686538

2) Mila
https://scratch.mit.edu/projects/990686559

3) Matej
https://scratch.mit.edu/projects/990682816

4) Noa
https://scratch.mit.edu/projects/990686668

5) Vita
https://scratch.mit.edu/projects/990685758

6) Iskra
https://scratch.mit.edu/projects/990685741

7) Rene i Kimi
https://scratch.mit.edu/projects/990685449

 

 


II. osnovna škola Čakovec