2024-03-25 15:19:00

Coding for Climate - Water League

4. razred, Scratch

Kapljica vode u labirintu

Coding for Climate, naše rješenje:

https://www.climateactionproject.org/coding4climate/solution/661f9e6c098b003696addbd5

 

U uvodnom dijelu razgovaralo se o nestašici vode i suši, potrebi očuvanja vode i sprječavanju onečišćenja voda. Učenici su se prisjetili mrežnih stranica s kojih je moguće preuzimati slike za koje su autori dali pravo za daljnje korištenje te su koristili Pixabay kako bi pronašli slike kapljice vode, slavine i otrova koje su zatim koristili kao likove u Scratch projektu. Učenici su izradili Scratch projekte s igrom labirinta. Najprije su nacrtali labirint i postavili kapljicu vode na početnu poziciju, a slavinu na izlaz iz labirinta. U labirintu su postavili nekoliko likova s bocom otrova. Zatim su učenici kreirali programsko rješenje tako da se kapljica vode kreće pritiskom na tipke sa strelicama (gore, dolje, lijevo i desno). Ako kapljica vode dotakne otrov, kapljica vode se vraća na početak i reproducira se zvuk. Ako kapljica vode dodirne zid, ide pet koraka unazad. Kapljica vode treba proći kroz labirint i dotaknuti slavinu kako bi saznala poruku.

 

Scratch projekti:

1) Juraj
https://scratch.mit.edu/projects/999736522

2) Matej
https://scratch.mit.edu/projects/999737601

3) Krsto
https://scratch.mit.edu/projects/999736106

4) Teodor
https://scratch.mit.edu/projects/1001070214

5) Helena
https://scratch.mit.edu/projects/999745413

 

 


II. osnovna škola Čakovec