2010-12-13 16:13:36

TERENSKA NASTAVA: ZAGREB - GLAVNI GRAD RH

U srijedu 13.10.2010. u 7:40 sati, 4.a zajedno sa 4.b razredom krenuli smo iz Čakovca u Zagreb. Vozili smo se autocestom. Vidjeli smo ravnice, brda te prolazili kroz tunele.

Prvo odredište nam je bila Zagrebačka zračna luka. Na putu su bile kolone. Prešli smo rijeku Savu. Medvednicu nismo vidjeli zbog magle.
U 10:15 ušli smo u zračnu luku. Unutra nas je dočekao vodič. Prvo smo prošli provjeru. Zatim smo ušli u autobus koji nas je provozao po aerodromu.Vidjeli smo različita vozila te Predsjednikov avion. Gledali smo avion kako slijeće i uzlijeće. Za kraj smo prošetali hodnikom zračne luke.
U 11:50 krenuli smo prema Zagrebačkoj katedrali. U njoj smo vidjeli voštano tijelo sv. Alojzije Stepinca. Posjetili smo grobnicu Zrinskog i Frankopana. Kada smo završili s obilaskom katedrale, otišli smo na Trg bana Josipa Jelačića. Tamo smo u podne čuli pucanj topa.
Uspinjačom smo se popeli na Grič, te djelomice vidjeli Zagreb. Tamo smo se odmorili i nešto pojeli. Krenuli smo prema Kamenitim vratima. Prošetali smo kraj placa Dolac.
U 14:00 stigli smo do Tehničkog muzeja. Tamo smo imali vodiča. Prvo smo nešto naučili o vatrogastvu, pokazao nam je pumpe, vozila itd. Zatim smo ušli u rudnik. Prolazili smo malim hodnicima. Sve je bilo mračno. Kada smo izašli iz rudnika krenuli smo u Planetarij. Trebali smo čekati deset minuta da bi se sve zamračilo.Gospodin nam je puno toga pričao o zvijezdama. Doživjeli smo kako se dan pretvorio u noć i obrnuto.
U 15:50 stigli smo u ZOO. Vidjeli smo različite vrste ptica, mačaka, zmija, medvjeda, majmuna itd…Ušli smo i u kućice u kojoj su bili terariji. Nakon razgledavanja ZOO-a krenuli smo za Čakovec.
U Čakovec smo stigli kasno. Moramo priznati da nam je u Zagrebu bilo lijepo te da smo puno toga naučili!